بزرگ ترین دارایی هر تیمی در جهان هواداران آن تیم هستند.
باشگاه هواداران، گروهی از افراد است که به فرد، گروه یا ایده شناخته شده ای تعلق خاطر دارند و باشگاه به هواداران این امکان را می دهد تا هم با باشگاه مورد علاقه ی خود به شکل مستقیم در ارتباط باشند و هم امکانات باشگاه شان آسان تر در دسترس قرار گیرد.
حضور بیش از ۷۰۰ نونهال ، نوجوان و جوان در هر فصل فوتبالی در آکادمی تخصصی فوتبال توانا و لزوم برقراری ارتباط حقیقی و مجازی با همه ورزشکاران حال و گذشته در توانا و خارج از آن به همراه خانواده های آنان ، ضرورت راه اندازی باشگاه هواداری توانایی ها را احساس می کنیم .
برای ارتباط و تعاملات مجازی راه های ارتباطی خوبی همانند شبکه های مجازی و پلتفرم ها وجود دارند .
در این میان باید برای ایجاد اعتماد دوطرفه میان هوادار-باشگاه برنامه ریزی و اجرای طرح های نوین خدماتی ، اجتماعی ، اقتصادی و کاربردی را هدف قرار داد .
در کشور ما و باشگاهداری آماتوری فوتبال ، کانون ها و باشگاههای هواداری مغفول مانده و وقتی از کانون هواداری یاد می شود همگان یاد تشویق و لیدرهای ورزشگاهها و ناسزا و بی احترامی می افتند . در دنیا باشگاههای هواداری دارای کارکردهای بسیار مهم و تاثیرگذاری هستند .
سناریو جذب هوادار به سیاستگذاری های باشگاه، راهکارهای جذب، امکانات قابل دسترس، شرایط محیطی، کمک گرفتن از اسپانسر قوی و مولفه های دیگر مرتبط می باشد.
آنچه اهمیت دارد راهکار مناسب برای افزایش هوادار می باشد که با توجه به شرایط فعلی باشگاه، بررسی نقاط قوت و ضعف باشگاه، توسعه زیرساخت های جذب هوادار، کیفیت ارائه خدمات و ایجاد بستر مناسب برای سهولت در دسترسی هواداران به امکانات امکان پذیر می باشد.
ما در توانا بر آنیم با راه اندازی این باشگاه و ارائه خدمات و سرویس های مناسب و همچنین اجرای طرح ها و برنامه های نوین و جذاب بر تعداد هواداران خود بیافزاییم و به مرور در سراسر کشور کاربران باشگاه توانایی ها را به جمعیت میلیونی افزایش دهیم .
منتظر طرح ها و برنامه های ما باشید و اخبار و اتفاقات را از سایت رسمی ، پیج رسمی، کانال رسمی و نشریه ماهنامه توانا دنبال کنید .
برنامه های جذاب خوبی برای خانواده ها ، بچه ها ، دختران و پسران خواهیم داشت .