باشگاه هواداری

بزرگ ترین دارایی هر تیمی در جهان هواداران آن تیم هستند.

باشگاه هواداران، گروهی از افراد است که به فرد، گروه یا ایده شناخته شده ای تعلق خاطر دارند و باشگاه  به هواداران این امکان را می دهد تا هم با باشگاه مورد علاقه ی خود به شکل مستقیم در ارتباط باشند و هم امکانات باشگاه شان آسان تر در دسترس قرار گیرد.

حضور بیش از ۷۰۰ نونهال ، نوجوان و جوان در هر فصل فوتبالی در آکادمی تخصصی فوتبال توانا و لزوم برقراری ارتباط حقیقی و مجازی با همه ورزشکاران حال و گذشته در توانا و خارج از آن به همراه خانواده های آنان ، ضرورت راه اندازی باشگاه هواداری توانایی ها را احساس می کنیم .

برای ارتباط و تعاملات مجازی راه های ارتباطی خوبی همانند شبکه های مجازی و پلتفرم ها وجود دارند .

در این میان باید برای ایجاد اعتماد دوطرفه میان هوادار-باشگاه برنامه ریزی و اجرای طرح های نوین خدماتی ، اجتماعی ، اقتصادی و کاربردی را هدف قرار داد .

در کشور ما و باشگاهداری آماتوری فوتبال ، کانون ها و باشگاههای هواداری مغفول مانده و وقتی از کانون هواداری یاد می شود همگان یاد تشویق و لیدرهای ورزشگاهها و ناسزا و بی احترامی می افتند . در دنیا باشگاههای هواداری دارای کارکردهای بسیار مهم و تاثیرگذاری هستند .

سناریو جذب هوادار به سیاستگذاری های باشگاه، راهکارهای جذب، امکانات قابل دسترس، شرایط محیطی، کمک گرفتن از اسپانسر قوی و مولفه های دیگر مرتبط می باشد.

آنچه اهمیت دارد راهکار مناسب برای افزایش هوادار می باشد که با توجه به شرایط فعلی باشگاه، بررسی نقاط قوت و ضعف باشگاه، توسعه زیرساخت های جذب هوادار، کیفیت ارائه خدمات و ایجاد بستر مناسب برای سهولت در دسترسی هواداران به امکانات امکان پذیر می باشد.

ما در توانا بر آنیم با راه اندازی این باشگاه و ارائه خدمات و سرویس های مناسب و همچنین اجرای طرح ها و برنامه های نوین و جذاب بر تعداد هواداران خود بیافزاییم و به مرور در سراسر کشور کاربران باشگاه توانایی ها را به جمعیت میلیونی افزایش دهیم .

منتظر طرح ها و برنامه های ما باشید و اخبار و اتفاقات را از سایت رسمی ، پیج رسمی، کانال رسمی و نشریه ماهنامه توانا دنبال کنید .

برنامه های جذاب خوبی برای خانواده ها ، بچه ها ، دختران و پسران خواهیم داشت .